Vart är världen påväg.. ?



Satt nyss ute på altanen o rökte en cigg. Det va tre st utlänningar utanför, dom kan inte ha varit mer än typ 6 år, max 7 kanske. Tjejen satt ner o grinade, sa till ena pojken "kan du inte döda mig, snälla... jag vill inte leva nåmer.. jag vill dö.. det är inge roligt att leva, jag vill dö.. kan inte jag fylla 100 år så jag dör snart.. jag vill dö.. döda mig, snälla..."

Alltså vart fan är världen påväg när en så ung lite tjej sitter o grinar och är så missnöjd med livet så hon vill dö? Sen kan ju en sån grejj förvandlas fruktansvärt fort till en tragedi. Man vet ju aldri, pojken kan ju låtsas döda henne eller nått som sen går fel och verkligen dödar henne..

Sen i onsdags kom johns mamma och hans syster på besök. Systern hette Moa och va 10 år eller nå sånt. Hon ville inte äta tårta för hon blir tjock. Sen berättade hon att hon gick på dans. Men hon va inge bra på att dansa för hon va för tjock. Herregud. För det första va hon inte tjock! Sen när jag va 10 bast, visste man ens va vikt va då? Jag har då inge minne av att jag skippade tårta för att inte bli tjock, de va mer åt det andra hållet att jag smällde i mej 3 bitar ist för 1.

Nej fyfan, jag vill inte veta hur det är när mina barn växer upp, fyfan..

.:Nyp:.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0