Yesterday




Igår va jag som sagt hundvakt. Vi kom dit kl fem, då hade dom gjort mat som vi käkade. Köttfärslimpa o lite annat gotta. Sen äppelpaj, ostkrokar, neverstop o annat mums. Gah jag blir snart en tjockis igen. Hos farmor o farfar kollade vi på två filmer, sen tog vi en långis runt stan med wilma. Runt kl halv 1 kom dom hem igen, då drog vi ut o åkte lite bil..

Klippte klorna på wilma, ska lägga upp en bild på hur hon gör för att helst slippa undan, heh. Sen klippte jag henne i ansiktet, hennes lugg va låång.. Man ska ju rycka henne. Jag brukar göra det, men igår va jag snäll o klippte lite ist ;P

.:Nyp:.


Man kan ju alltid försöka fjäska och klamra sig fast hos andra när det är kloklippning eller annat hemskt på gång, men det funkar inte.. Men som sagt, försöka går ju alltid :) Hah hon är bara för goo :)





Kommentarer
Postat av: En som vet!

De heter ostBÅGAR, inte ostkrokar. När ska ni norrlänningar lära er? :D

2009-09-13 @ 11:22:27
Postat av: Nypan

Hah vi ska aldri lära oss. Det heter ostKROKAR.. Krokar krokar kroookar ;P

2009-09-13 @ 17:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0