88 av 90 poäng!



Måste bara glänsa liiiite. Fick reda på resultatet på provet jag hade i slutet på mars, det som jag va så rädd för eftersom de va så jäkla stort. Fick en chock när jag såg reultatet inne på min betygssida på blackboard, 88 av 90! Jag va bara två poäng från full pott, helt sjukt, tror inte det är sant. Och L berättade att vi va ca 70 som skrev, och 30 fick underkänt, och JAG fick två poäng från full pott. Hahah -lyckorus-

Idag har jag suttit från kl 10 till kl 16 med L och pluggat, först på ett fik på stan i 4 timmar sen två timmar hemma hos mig o jimmy. Har ju ett lika stort prov nu på torsdag =/ Känner att det inte kommer gå lika bra på det, men bara jag klarar det o får sämsta betyget(ett E eller F) så är jag nöjd. Så sa jag på förra oxå, och fick ett A (då fick man ha max 5 poäng avdrag). Men som sagt, bara jag klarar skiten blir jag nöjd, ett prov avklarat and one to go!

Just nu håller jimmy på slipar altanen. Igår och idag tvättade vi(han) den med trallrengöring, sen ska vi olja om den så den blir som ny :P Nu ska jag börja med maten! Ciaooo


.:Nypan:.


Ger mig sj en puss för jag klarade tentan så bra.
En öl dricker jag oxå, gött!






Kommentarer
Postat av: Rutan

Bra gjort Nypan! Kanon! Man får lite extra "bränsle" i sig efter att ha gjort bra ifrån sig ju! Typ blir piggare och mer taggad på plugget! I sommar ska vi dricka alkoholhaltiga drycker ihop och slappa tycker jag! Ska ni på Mohedsrocken då? Eller blir de dedär i Gävle ist? Skulle vara askul om du kom på rocken! ;)

2010-04-29 @ 09:09:16
Postat av: - Savefors

Hoppas att du får en bra torsdag =)

Kram!

2010-04-29 @ 11:21:11
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: Madeilene

man kan inte annat än gratulera :D

2010-04-29 @ 21:36:41
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0