Altanen




Nu börjar de blir ordning på altanen. Jimmy håller på o oljar in den nu, och de blir så fint så, mkt bättre än förra gången, haha. Nu blir den som ny nästan, i love it!

Idag va vi och handlade blommor oxå, penséer(eller hur de stavas). Det är ju som enda blommor som går att plantera ute nu så de får bli sånna så länge. Jimmy skulle in o lämna nå grejjer innan vi for till ica, jag bad honom ta in blommorna så det gjorde han medans jag vänta i bilen. Och va såg jag när jag kom hem, jo smarthuvvet hade lagt massa förpackningar med smällare i samma påse ovanpå blommorna! Och va tror ni hände med dom, jo typ alla blommor va avbrutna! -suck- De va en utväxt blomma i varje "ask", och typ 6-7 askar av 10 va typ mos. Typiskt karlar, kan inte tänka ett steg längre ibland. Planterade dom iallafall, med blommor som hängde avbrutna, haha. Jaja det växer väl ut fler, men lite drygt va det. Men de blev fint ändå :) 

Imorron ska vi hämta mattan och parasollet, sen är de typ klart där ute -sweeeet- Känns som de kommer bli mååånga sköna kvällar där ute. Vi har ju eftermiddags/kvälls-sol -myys-

Ikväll har jag även hunnit göra klart potatissalladen tills imorron då de ska grillas o festas till lite. Jag o baby ska snart marinera köttet, nam nam!!

.:Nypan:.







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0