Aprilskämt



Kollade på telefon imorse o hade fått ett sms av L. "Tentan är ogiltligförklarad". Fyfan va arg jag blev, låg i sängen och muttrade o va arg. Sen ringde hon: "april april". Gaaah vilken lättnad. Hade den varit ogiltligförklarad hade jag aldri gjort om den!

Som sagt, igår hade jag min första tenta. O det gick suuperbra :P Va ju svinrädd inför den, så skönt nu när det är över. Svarade på allt, jag vet att jag får minst godkänt, i just know it!

Nu är jag ledig till typ tisdag nästa vecka, sen börjar en lika hektiskt månad till med lika mycket att göra. Fyfan jag vill inte :( Men jag har ställt in mig på att nästa del blir lättare än denhär. Träffade en tjej igår som tentade sin FJÄRDE omtenta på delen igår. Hon gick tredje året och sa att den tentan va värst o svårast av alla tentor genom åren. Jag är rätt säker på att jag klarade den så de känns superskönt. Nu är de bara att köra på :D

.:Nypan:.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0