Äventyr



Brukar ta med Vilda ut på altan när vi röker. Men hon är lite feg, fast hon börjar bli bättre. I början ville hon bara springa in när de kom folk eller bilar förbi, men nu står hon iaf kvar o kikar. På dagarna är hon feg, på kvällarna försöker hon smita ut när man öppnar dörren. Hon har lyckats smita ut några gånger men då har jag lyckats få tag i henne. En gång fick jag hämta burkmaten och locka henne med den, hehe. Haha just ja, imorse när jag va ute tog hon sats o sprang och hoppa mot altandörren, haha jimmy asgarva, han tyckte de såg skitkul ut.

Idag har jag varit på systemet, har köpt lite öl & cider. Jag o jimmy tänkte mysdricka lite ;P

.:Nypan:.







Kommentarer
Postat av: eva

Vilken sööööting:)Man blir riktigt sugen på att skaffa en katt!!

kramiz

2010-04-16 @ 09:34:46
URL: http://keltisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0