Grattis till mig :D



Är så sjuukt glad. Lotta ringde och frågade om jag hade kollat på blackboard vilka som inte klarat tentan. Nepp sa jag, när jag kollade senast hade dom inte lagt upp det. Eftersom man fick skriva nummer och inte sina namn skrev dom ut de nummer som INTE hade klarat sig. Jag hade för mig att jag hade 1087, och Lotta sa att det numret INTE fanns med på listan, yeey. Men lite osäker va jag om de va det numet jag hade. Kollade i väskan för jag hade för mig att jag la en lapp där i med mitt nr. Kollade nyss och hittade den, och jag hade nr 1087. Lära gå in och se med mina egna ögon att 1087 inte fanns med på listan och att jag verkligen klarade det, OCH DE GJORDE JAG! Fyfan jag är så glad, en stor lättnad i mitt hjärta. Nu har jag ett till superstort prov på torsdag, hoppas jag klarar det men gör jag inte det skulle de inte vara hela världen, för jag klarade det första! :D

Tror vi är ca 80 st i klassen, och 30 st klarade inte tentan. Rätt stor siffra endå som inte klarade sig. Stackrarna, tycker synd om dom. Tur är inte jag en av dom :D

.:Nypan:.




Sådär glad är jag just nu. Bilden är från
swedenrock-kryssningen april -09

Haha



Kommentarer
Postat av: Jessica

du kan inte få från sociala om du bor med Jimmy. Enligt lagen är han försörjnings skyldig på dej om ni bor tillsammans. Så länge han tjänar över 10.000 eller nåt sånt, kommer inte ihåg gränsen, men den är liten, och om han tjänar under den gränsen, så måste ni söka bidrag tillsammans. Är man sambo är man ingen egen person enligt lagen längre, då är det han som ska betala om du inte kan.

2010-04-24 @ 09:17:55
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0