Grilltime



Igår satt jag på stan heeela dagen och plugga med L, va helt mosig i skallen tillslut, fattade absolut ingenting. Efter det åkte jag o baby och inhandlade en grill, krukor till altanen, en ny kattlåda och lite annat smått och gott. Idag ska vi nog åka iväg och köpa lite blommor o plantera dom i krukorna :) Få se om jimmy kan olija in altanen idag, beror på om de kommer o regna eller inte. Han har ju slipat klart den nu, blev så bra så :)

Skulle va skönt att få altanen klar tills imorron, får då är det sista april och då kommer lite folk och det ska grillas, drickas och skjutas raketer! Jag tänkte försöka mig på en karatefylle, det va länge sen, och jag förtjänar det efter tentorna jag avklarat!!

.:Nypan:.


Ganska exakt ett år sen vi va ett gäng uppe
i sälen och röjde järnet. Fan va kul vi
hade, trots lite incidenter, hahaha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0