Hos spåtanten



Igår va jag och en kompis hon en spåtant i gävle. Jag va skeptisk men fan va bra hon var. Hon sa nästan bara personliga saker och hon träffade rätt hela tiden både på mig och min vän. Hon började spå S och jag skrev allt hon sa till henne. Tänker inte gå in på vad det va men allt va rätt, så konstigt. Och jag blev full i skratt fler gånger för de va så mitt i prick på några roliga saker :P

Sen va det min tur. Jag hann nästan inte sätta mig och det allra första hon sa va nått i stil med "Jag ser ett barn här, är du gravid? Njae jag vet inte sa jag. Då sa hon - du ska få en son. Gah wtf? Sen pratade vi lite om det och försökte reda ut det, men hon höll fast vid det hon sett och sa att jag ser ett barn här ni ska få en son. Sen pratade vi om mitt missfall oxå och hon sa lite saker om det. Hon pratade mycket om barnet, att jag stressar mycket och inte får göra det. Hade jag berättat om Jimmy och att vi bor tillsammans och så, och hon hade börjat prata om barn efter det hade jag varit skeptisk, men när det va det allra första hon sa, det tyckte jag va väldigt konstigt. Till min vän sa hon ingenting om barn...

De blev iaf en hel del barnsnack, och hon sa att jag inte skulle få missfall igen. Jag lära äta bra, och INTE stressa. För när jag stressar "tappar jag ägg". Och det kan nog stämma, kanske därför jag inte blitt gravid igen efter missfallet. Jaja vi får väl se om vi får en liten son inom ett år då, det kanske är på gång redan nu det vet jag inte ;P

Sen sa hon att jag måste äta bra och inte stressa och stå och äta vid diskbänken. Hahah så roligt för det är precis va jag gör rätt ofta, trycker i mig frukost över diskhon ;) Sen sa hon lite saker om barndomen som stämde in, tänker inte gå in på vad. Hon sa att jag och jimmy ska flytta till större, dock lite längre fram. Och vi har ju kikat och pratat om hus lite grann. Sen sa hon att vi behövde eller skulle köpa en större bil, och det är precis va vi håller på med, jimmy är iväg precis nu och kollar på en BMW.

Ja va sa hon mer. Hon berättade några lyckonr för mig, och att jag borde spela på dom numren i dagens dubbel. Så de ska vi göra :P Hon berättade att den sista som hon sa det till vann 20 000kr. Hon berättade även saker om jimmy, och de stämde så jäkla bra. Sen endel saker om vårat förhållande och vår kärlek, och de va bara bra positiva saker :) <3

Skolan skulle också gå bra för mig. Sen fick jag fråga frågor, så jag ställde några frågor. Går inte in på alla men en av dom va om hon såg nå sjukdomar hos mig eller min familj, men det gjorde hon inte. Hon sa även några saker om mina föräldrar och det stämde oxå in precis.

Kommer inte ihåg så mkt mer nu, men nu har jag iaf berättat lite om det som sas igår. Tänker inte berätta allt men hon sa endel personliga saker som stämde in väldigt bra. Jag är glad att jag gick dit, det lättade mitt hjärta väldigt mkt. Jag vet att många tycker man är knäpp och inte tror på sånt, men efter igår så tror jag på detdär. Hon sa så mycket saker som hon inte kunnat veta. Visst finns det många spåtanter som inte är seriösa, men hon jag va till igår tyckte jag va jättebra och jag tror att hon va äkta.


.:Nypan:.




 

Kommentarer
Postat av: Madeilene

vad hette hon och hur mkt kostade det? är också sugen på att gå till någon sådan men har inte hittat någon nära haha

2010-04-17 @ 15:49:27
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: ullis

ja. vad heter hon och hur får man tag på henne ?

2011-11-08 @ 09:45:18
Postat av: Sandra

Hon heter Solveig och bor i Gävle. Vet inte om hon håller på fortfarande. Har ett nr men har för mig att hon inte har det kvar. En kompis berättade att hon hade ett mobilnr nu men det har inte jag. Här är(eller var?) hennes hemnr iaf: 026-167167

2011-11-11 @ 12:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0