Kalas



Ikväll har jag o jimmy varit till farmor & farfar, min familj va oxå där + brors tjej. Farmor har fyllt så vi grattade henne idag. Har tryckt i mig massa smörgåstårta, fikabröd o godis. Tjockisvarning på mig nu, haha. Nu ligger jag i soffan o vilda ligger uppepå mig o myser <3 Nu ska jag inte till skolan nåmer förrän nästa torsdag, då är de prooov, fyfasen. På fredag lägger kursansvariga upp en lista på nätet vilka som klarade förra provet eller inte. Usch jag vet inte om jag vågar kolla. Är jag underkänd på den kommer jag ju bli deprimerad och garanterat inte klara denhär som kommer. Blir jag underkänd är det första provet jag blivit det på i hela mitt liiiiiv, iaf vad jag kan minnas. Skulle ju va rätt trist ;P














Jag hoppas hoppas hoppas, kan inte sluta hoppas.
men jag kanske borde för jag blir lika besviken varje gång
det inte är så :( Men jag hoppas endå, hihi :)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0