Kenny 13år



Den 16 april fyllde min kusin Kenny 13 år, så vi åkte dit o grattade han idag. Va nice att träffa släkten, dom e roli. Kan fortfarade inte fatta att han blivit så stooor, i mina ögon är han fortfarande en liiiiten pojke. Men han har ju blivit lång, och kommit in i målbrottet. Det blir lixom fel. Han va jättemkt hos oss när han va liten, han blev som en lillebror för mig. Han är ju den lilla kusinen, den pyttelilla lixom. Kanske jag som måste börja inse att vi växer & åldras, jag börjar bli gammal =/

Fick iaf gott fika och en skitsmaskens tårta :P Chokladöverdrag och pärongrädde va några av ingredienserna :P Synd att jag inte åt mer men just då pallade jag inte =/

.:Nypan:.


Mums säger jag bara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0