Köttfärslimpa




Kvällens mat får bli köttfärslimpa. Jimmy frågade om jag kunde göra nån mat tills han kommer hem ikväll, ofcource i can. Vad vill du ha då undrade jag, överaska mig fick jag som svar. Gah fan va svårt. Har funderat lite nu och jag ska göra en köttfärslimpa i think. Jag som älskar att exprementera tänker slänga i lite annat än det som står i receptet.

Detta står i receptet jag hittade på nätet:
2 dl crème fraiche (gärna lätt)
ca 500 g köttfärs
1 paket fransk löksoppa (pulver)


Jag tänker ha i creme fraishe med nån rolig smak. Sen nog en lök. Ett ägg o lite ströbröd oxå. Även lite salt och peppar. Få se om de blir en hiss eller diss sen :P

.:Nyp:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0