Påskris



I början av veckan gjorde jag iordning påskris på köksbordet. Tänkte undra hur länge dethär får stå här utan att bli nerrivet av lillen. Hon får inte vara på bordet, och det är hon inte heller. Men på natten vet jag ju inte va hon gör, plus att de har försvunnit små kycklingar från fönstret, så hon måste ju va upp ibland när vi inte ser. Aja iaf första natten stog det kvar orört. Andra natten hade hon varit uppe o röjt på köksbordet o rivit ner påskriset, skitunge. Men sen dess har de fått stått orört thank god :)

Haha ja just ja, en skitrolig grej. Hon har ju massa lekaker men hon tycker det är myycket roligare att sno mina små mjuka påskkycklingar. Samtidigt som jag satte upp påskriset ställde jag några kycklingar neranför. En av dom va mjuk. Samma natt hon drog ner riset, gissa vad som låg bredvid mig i sängen när jag vaknade. Haha jo den mjuka kyckligen från bordet. Börja asgarva när jag såg det, vilken liten skitunge alltså. Hahah hon är så jäkla go :)

Jag o Vilda har precis bäddat rent i sängen. Hon hjälpte väl inte till direkt mkt, hon va mest ivägen. Spec när jag skulle lägga på lakanet ;P Nu är de iaf renbäddat, ska bli mys att krypa ner i sängen sen. Ännu mer mys blir de när baby kommer hem imorron bitti <3

.:Nyp:.




Svårt att få en bra bild men men. De har bara blivit nerrivet en gång än så länge,
få se hur länge till det får stå sådär :P Kycklingen längst till höger är den
som hon snodde och va jävlig o la bredvid mig i sängen. Hahaha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0