Plugg




Solen skiner, underbart. Vilda är ute på altanen, har varit det i några timmar nu. Hon får inte gå fritt, hon har sele o långlina. Sj sitter jag inne renskriver lite skolarbete åt L. Hon skickar saker till mig och jag åt henne, underbart att kunna hjälpa varandra :)

Nästa vecka ska jag o älskling olja in altanen, lägga på en såndär stor grön matta som kommer täcka typ halva, köpa utemöbler och kanske måla hans stora kruka och sätta nå blommor i den. Idag har jag planerat frön, två olika sorter. Få se om de kommer växa nå, jag orkade inte göra som man skulle utan hällde dom i en cirkel. Få se om dom vill gro :P

Hoppas ni har/får en bra dag i solskenet.

.:Nypan:.

Kommentarer
Postat av: eva

Tack:) ni blev jätte söta på fotona!!:)Allt e bara bra och hoppas allt e bra med er med ni kan väl komma förbi på en fika nån dag...

kramiz

2010-04-20 @ 22:39:35
URL: http://keltisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0