Seg



Har precis kommit hem från skolan. Har haft seminarie om njurarna. Dom där jä*la njurarna, dom är så dryyyg. Bävar mig inför provet som är om två veckor, de kommer inte bli skoj. Om jag klarar båda proven(det jag haft, och det som jag ska ha) så kommer jag bli så jääkla glad och unna mig nått riktigt fint o bra, det är jag värd! Men det gäller bara att klara skiten, gaaah. Första provet som jag redan gjort får jag inte reda på om jag klarade eller inte förrän nästa vecka =/


Igår tog jag o Jimmy en promenad runt stan i solskenet. Va även in på några ställen och gjorde lite ärenden. Sen gick vi hem o tog ett bubbelbad. Efter det myste vi ner i soffan med en daim-chokladkaka och chokladglass ;P De va gött gött gött! Nu ska jag försöka göra klart frågorna om matspjälkningen =´(

.:Nypan:.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0