Skärtorsdag




Igår festade vi till det lite granna här hemma. Det kom lite folk så vi satt här ett tag, sen drog vi ner på åttan(eightball). Va ju inte tänkt att vi skulle festa så jag hade inte köpt nå alkohol. Hade dock en öppnad vinbox i skafferiet som va rätt gammal, drog i mig det som va kvar i den, måste varit nån liter, hah. Dock inte så bra att dricka gammalt vin kan jag tro, för en öppnad vinbox håller ju inte i fler månader va? Whiskey hade vi hemma så de blidde några irish coffé oxå. Gött. De va skoj igår, förutom några små saker fast dom va mest komiska, hah.

Idag har jag vart rätt bakis, gah. O jimmy va nog fortfarande full när han vaknade. Hade lovat att följa med M, M och H till valbo idag så de va bara att åka dit. Pallrade mig upp ur sängen kl halv tolv. Jimmy ville oxå hänga med till valbo så de fick han. Han ångrade sig dock sen, när spriten börja gå ur kroppen och han börja må dåligt, haha. Efter en sväng på köpis åkte vi hem till M och kollade på film.

Nu håller jag på o tvättar. Jimmy har tagit på sig övertid på jobbet :( Tycker så jäkla synd om han. Mår dåligt och är aptrött, o ska jobba 12timmars Stackarn :( Själv ligger jag o myser på soffan med Vilda.

.:Nyp:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0