Spåtant/Sierska




Ska strax åka till gävle. Gissa vad ja ska göra där. Jag ska till en spåtant/sierska som dom säger är jättebra :P Några i klassen har varit där, och dom blev helt ställd över de hon sa, en börja tom o gråta. Jag har alltid velat gå till en sån och i veckan ringde jag o fick en tid idag :D Ska bli så himla spännande, hoppas hon säger nått övertygande och personligt så jag tar det på allvar och tror på det, för jag är lite skeptisk.

Nåväl nu måste jag göra mig klar sen drar jag ;)

.:Nypan:.


<3



Kommentarer
Postat av: Neha

Söt katt och vad kul, alltid velat testa att gå till en sån för att se vad de säger:P

2010-04-16 @ 11:36:12
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: anonym

hoppas hon får dig att vakna upp och inse att ditt liv kan vara så mycket bättre : )

2010-04-16 @ 13:13:57
Postat av: Maria

Får man fråga vad hon heter? Om du inte vill skriva öppet får du gärna skriva i ett mail. Det är inte så lätt att få tag på bra förslag på sierskor, så jag vore tacksam för svar :)

2011-02-16 @ 19:45:57
URL: http://maha.webblogg.se/
Postat av: Hudiksvall

du skrev om en spåtant sierska du skulle träffa som var så bra kan jag få veta namn telefon nr adress,och var hon bra,hur mkt kostade det? mvh /Hudiksvall skicka svar till min mail vore toppen

2011-09-21 @ 15:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0