Suprise



Nu står maten iordninggjord, bara att sätta på plattan till potatisen, stoppa in köttfärslimpan i ugnen o sist göra en sås. Har även köpt en överaskning till Jimmy. Har köpt en dvd-simpsonsbox till han(andra säsongen), ett fyllt påskägg och en påse godis. Har inte hunnit köpa nått påskägg till han än så jag gjorde det idag. Va tänkt att jag skulle stoppa simpsonsboxen och godis i ett stort påskägg, men alla va för små så de får bli utan :(

Hoppas han blir glad men det ska han väl bli. Inte alla som får nylagad mat kl 22:30 efter jobbet och påskägg & dvd-bok som överaskning :)

Nu ska jag fortsätta kolla på despret! Ciao

.:Nypan:.


Lite dålig bild men men ;P




Kommentarer
Postat av: Madeilene

sv: ja men eller hur?! Jag kör inte dåligt liksom... ändå kuggar man sig, ja menar de finns värre trafikanter där ute som har körkort.. skamligt haha!



oj vilken tur du hade då :) jag hoppas verkligen att nästa uppkörning blir lättare... asså jag hade inte så svår nu heller men jag fick fasen göra massa saker och köra länge så nästa blir förhoppningsvis kortare! OCH att jag får en snällare gubbe.. annars avlider jag haha

2010-04-07 @ 14:01:34
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0