Tenta



Hej & hå, vet knappt vilken dag det är. Idag har jag iaf haft den andra skräcktentan(andningssystemet, endokrinologi, njurar & urinvägar och matspjälkningssystemet). Det gick iaf bra, jag är rätt säker på att jag klarade den. Svarade på alla frågor, men den ena chansade jag på, hade ingen aning va de va för svar för jag har varken läst eller hört om det, men det va bara 2 poäng så det va skit samma. Ingen annan vi pratade med hade en aning om den frågan heller, så det va inte bara jag som inte kunde den. Kommer inte få lika bra resultat som sist, men godkänt borde jag få iaf -hoppas hoppas- Skulle bli så jäkla glad då.

På måndag börjar nya tag. Då börjar immunologi och mikrobiologi, suck. Blir en tenta på den oxå :( Sen börjar kursen läkemedelsräkning oxå. Det är skitsvårt säger dom. Blir tenta på den oxå, och då får man inte ha ett enda fel. Dom flesta brukar inte klara den tentan förrän efter några omprov. L hade nån bra kontakt som ska lära oss läkemedelsräkna, skitbra de ju :D

Skönt iaf att ha avklarat två stora tentor. Förhoppningsvis blir jag godkänd på denhär oxå.
.:Nypan:.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0