<3



Känner mig glad.. Ligger i soffan och sms-bombar med älskling. Vi smider planer för framtiden <3 Just nu känns allt så bra, och så lätt. Känner mig väldigt lycklig :) Jag ser ljust på framtiden, jo jag gör faktiskt det trots alla motgångar som varit på sistonde. Jag ser ljust på allt som jag vill ska hända och allt som vi planerar. Det kommer bli bra dethär, jag har en bra känsla.


Snart ska jag ta vilda och gå in till sovrummet och krypa ner i sängen. Älskling kommer hem om 4 timmar, jag längtar som tusan. Är så mysigt när han kommer hem, kryper ner i sängen, håller om mig och säger massa gulliga saker <3

Oj vilket töntigt kärleksinlägg dethär blev, hah. What ever, jag är lycklig och jag tar vara på stunden...

.:Nypan:.




Jag, jimmy och rasken på bilderna förra sommaren när vi va ute
med jimmys mamma och mange i gävle. Jimmy och rasken¨
busade på nere vid vattnet :)
<3


Kommentarer
Postat av: Sabina

världens finaste hund <3

2010-08-13 @ 18:15:23
URL: http://sabinapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0