Nybygge



Idag har jag och jimmy byggt ihop träbitarna till en ram, sen har vi satt fäst tapeten "runt"/på den och nu sitter "tavlan" äntligen på väggen. 2 meter lång och 50 cm bred blev den. Det blev helt okej, inte världens snyggaste men bra mkt snyggare än en tom vägg iaf. Fast morsan kom förbi med en annan tapet som skulle passa mkt bättre, så vi ska nog göra om det sen nån dag, hehe. Har även satt upp mina två ljusstakar på väggen bredvid tavlan -tummen upp- Nu ska det bara inhandlas en tavelhylla på 1.80 meter som ska upp ovanför tavlan, på den ska det ställas små ljusstakar/ljuslyktor. Jag har så mkt idéer som jag skulle vilja uppfylla men faan dessa jävla pengar ställer till det :(


.:Nypan:.


En riktigt kass bild man ser typ nada, det ser faktiskt
bättre ut i verkligheten :P  Tavlan är två meter
lång, och den sitter i mitten av våran soffan, då
förstår ni hur fet våran soffa är, mowaha.. En tavelhylla
upp ovanför tavlan så blir det nog kanon!

Och nej tavlan är inte helt svart, det är
mönster i den ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0