Classic car week



Igår efter jag jobbat min sista dag så åkte vi och handlade lite. När vi kom hem kom grannen över och sa att dom skulle åka. Jag va rätt trött och det kändes sååå segt att skjutsa ett fyllegäng till rättvik. Men men vi hade ju lovat så det va bara att pallra sig iväg. Dom tre vi skjutsade gick in på ett ställe där det va livemusik, jag och jimmy gick ner på stan. Vi satte oss och kollade på bilar, sen gick vi runt lite. Det va rätt nice att va där o kolla på alla fina bilar, men jag blev förbannat sugen på ööl och en karatefylla! Vi kom väl inte iväg förrän halv 3 därifrån. hemma va vi igen kl halv 5 imorse. Då va det riktigt skönt att krypa ner i sängen <3

Idag är det fredag och jag vet inte vad som händer, vi vaknade typ halv 3 så hela dagen är ju förstörd. Vi hade pratat lite om att åka till stugan i leksand, men det är försent nu. Imorron kanske vi ska på fest hos en som jimmy känner, det visar sig. Just nu känner jag bara för fredagsmyyyyys.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0