Fullspäckat



Okej ska försöka sammanfatta gårdagen kort! L kom hit och vi gick upp på stan, efter det skjutsade jag henne till gävle. Medans hon va där åkte jag till pappas firma i valbo och hälsade på, farmor & farfar va oxå där. Sen hämtade jag L igen i gävle och vi åkte till jennys hund & katt i valbo, för där va Wilma och blev trimmad :P Hon va precis klar när jag kom, gah va söt hon blev :) Skjutsade hem L, sen åkte jag hem och storstädade lägenheten. När de va klart gick jag och handlade, sen gick jag till farmor & farfar och hämtade Wilma. Tog en prommis runt stan med Wilma, det tog väl en timme typ. När jag rört klart på fläsket gick jag hem och gjorde mat. Bakade även en äppelpaj för jimmy ville ha myskväll när han kom hem från jobbet. Jag tände lite ljus och gjorde mysigt i den nystädade lägenheten. Klockan halv 11 va jag klar och jag hade inte suttit still en enda sekund på hela dagen, precis när jag slog ner arslet i soffan kom jimmy. Då kollade vi på film och käkade massa onyttigheter som äppelpaj med vaniljsås, chips och godis..

Ja mer sammanfattat än så går det väl inte att få. Ciao!

.:Nypan:.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0