Hofors



Jag som inte skulle gå ut idag tänkte jag, fast nu blev de ändrat. Pratade med morsan och undra om hon hade ströbröd som jag kan sno, jag ska göra köttfärsbiffar ikväll och är helt pank och hade inge ströbröd.. Och japp det hade hon, trodde hon iallafall. Iaf bestämde vi oss för att åka till hofors nu klockan fyra. Hon ska kolla på en soffa. Det va ju på tigréns i hofors som jag och jimmy köpte våran underbara soffa som vi fått mkt komplimanger för. Säger man komplimanger när man pratar om möbler? Aja jag vet inte, what ever :P Ska ni köpa soffa så är ett tips att åka till tigréns i hofors, det är skitstort och dom har massor av soffor mm. Måste göra mej klart nu om jag ska hinna, jag ligger halvdöd i soffan.

.:Nyp:.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0