I fredags



Ska försöka sammanfatta helgen lite. Jag har haft fullt upp och har inte hunnit skriva många rader här int. I fredags så va jag in till valbo med en bil till pappa, jag och mami tog en runda på köpis oxå. När vi va där inne så messa jimmy och undra om jag kunde köpa lite öl & cider från bolaget, och ett pkt cigg. Så jag lånade pengar av morsan och gjorde det. Mot kvällen så öppnade vi den första för vi tänkte festa lite. Jimmys kusin V kom hit med hennes kille E, sen tittade även en och annan liten filur hit.

Det blev ingen utgång utan vi satt bara här hemma på våran altan och drack. De va rätt nice det med. Utgång kanske det blir nu i helgen ist, om vi har nå pengar kvar efter betalat räkningarna. Jag vet ju fortfarande inte när jag får min första utbetalning från csn efter sommaruppehållet =/ Lämnade in studieförsäkran igår så jag hoppas dom kommer snart.

.:Nypan:.


Gott & blandat som vanligt ;P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0