Jahapp



Ska börja med att säga att jag lyckades med såsen igår, första gången i mitt liv jag har gjort en sås helt från grunden själv, och den blev kanonbra faktiskt :) Jimmy tyckte att maten va god och sa att jag skulle göra detdär fler gånger. Ja tack det gör jag gärna, enkelt och asgott.

Idag har jag slappat en hel del. Men jag har även stått på orbitreken i 30min. Har precis tagit en dusch. Snart ska jag hjälpa papi att köra en bil från sandviken till valbo. Mami skjutsar mig till bilen här i viken och följer med till valbo så jag kan åka med henne hem, annars lär jag vänta tills papi slutar och det orkar jag inte :P Jimmy slutar kvart över 6 ikväll, vi kanske ska till R i bastfallet, blir det inge av det så blir det väl bara mys här hemma skulle jag tro. Eller så går jag över till farmor & farfar och myser med världens bästa Wilma en stund.

.:Nypan:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0