Jahapp



Jahapp då satt man här igen, på jobbet alltså. Jag vill ha massa soool och värme så det är mkt folk, men det är molnigt och inte alls mkt folk :( Igår kväll hämtade baby mig på jobbet, jag tycker om när han kommer nån timme före och håller mig sällskap, han hjälper mig här och igår hjälpte han mig att stänga :P Efter det åkte vi och handlade lite grejjs. När vi kom hem smällde jag ihop en pizza som vi käkade upp. Vi tog ett bubbelbad och sen jäste vi i soffan hela kvällen.

Jimmy skjutsade upp mig hit imorse och hjälpte mig öppna. Jag sa till honom att han kan ju söka jobb här nästa sommar för nu kan han dethär, men han va inte så sugen på det, hehe. Kl 15:30 slutar jag idag, då ska vi bogsera saaben till åshammar.

Ringa sjukan ska jag göra idag också =/


.:Nypan:.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0