Jordgubbspaj



Jag och jimmy satt hemma i förrgår, vi va assugen på nått och hade typ inget hemma, förutom jordgubbar i frysen. Jimmy kom på att vi skulle baka en jordgubbspaj, så det gjorde vi ;P Den blev faktiskt väldigt lyckad, den va goooo... Och nej, jag tänker inte väga mig förrän jag gått nån vecka på diet! Tror inte att jag gått upp spec mkt, men om jag har det vill jag inte få världens käftsmäll när jag ställer mig på vågen, så jag avvaktar. Btw så har jag sjukt lätt att lägga på mig, det är asjobbigt :( Spec när man bor med jimmy som äter huur mkt gotta som helst och inte lägger på sig ett gram typ =/

Ska även tillägga att jag tränade igår. Vet inte hur länge jag stog på orbitreken för dendär räknaren ballade ur, men jag stog iaf så länge som 40-50 minuter nånting, den du! Sen gjorde jag 101 situps, japp exakt 101 st! Efter det va jag svettig som fan, och jimmy kom hem från gymet när jag höll på o tränade så vi tog oss ett mysigt bubbelbad med tända ljus <3

.:Nypan:.



Denhär skönheten och marsansås blev supergott,
och ehm.. supernyttigt. HOST!







Kommentarer
Postat av: Malin

nyttigt lr hur?typ 200 gram smör o 1 kilo socker haha;)

Jag går oxå superlätt upp i vikt särskilt när man bor med nån som gillar o äta lr som lagar väldigt god mat....de e lättare o minska på maten o inte äta så mkt efterrätter när man bor ensam fast då blir de istället typ chips o godis hehe...

2010-08-11 @ 01:17:02
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0