Kokta fingrar



Ikväll när jag och jimmy gjorde mat lyckades jag koka mitt pek- och långfinger. Potatisstickan är spårlöst försvunnen så jag tog en annan liten sak och skulle känna om potatisen va klar. Stoppade ner grejjern och tryckte på, smart som jag är tänkte jag inte på att den vara va typ ½dm lång, så jag körde självklart ner fingrarna i det kokande vattnet -skönt-

Jimmy undrade om jag ville göra äggsås till laxen, så det gjorde jag. När jag smakade av den skar jag upp läppen på skeden, fråga mig inte hur jag lyckades(?). Det blödde och gjorde ont iaf, nu svider det som fan :( Sen höll jag på o skålla av mig händerna när jag diskade oxå... Yeye lyckodag idag.

Ikväll tog jag och jimmy en prommis till ica med Bonzo. Vi ska vara hundvakt åt honom i en vecka för A & J är bortrest. Han är en rottweiler, och så jääävla go :) Ikväll när jag tog ett bad så kom han in hela tiden och myste med mig när jag badade, hihi söt han e :) Det går rätt bra med vilda. Hon är lite rädd för han men dom gör framsteg <3

.:Nypan:.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0