Let me sleep tonight



Jag börjar bli trött och det är BRA! Inatt somnade jag inte förrän klockan va närmare 5(!). Jag låg ensam i sängen, vred, vände och snurrade mig tusen varv. Tankana snurrade i min skalle och dom vägrade försvinna. Jag försökte intala mig själv att "det här kan du tänka på imorron", för jag vet att imorgon kommer jag inte bry mig så mkt om dom tankar och funderingar som snurrar i min skalle inatt. Jo jag vet det, i´ve been there i´ve done that. Några timmar efter att ha skickat ett sista go-natt sms till jimmy så skickade jag iväg ett till eftersom jag inte kunde sova. Vi skev lite till sen kändes allt mkt bättre efter hans gulliga ord och jag va inte lika deppig längre, och då äntligen kunde jag somna. En timme senare kom älsklling hem från jobbet och va världens mysmys när han kröp ner i sängen <3

Nu hoppas jag på en bättre natt, jag hoppas och tror!

.:Nypan:.








ibland önskar jag bara att man kunde hjärntvätta
sig själv så allt blir raderat så man slipper tänka
alla skittankar som snurrar i skallen alldeles för ofta.

fan va lätt allt skulle bli




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0