Myskväll



Blev ändrade planer igår kväll. Jimmy drog på grabbkväll, jag skjutsade dit han och J. Då mötte jag på A som frågade vad jag skulle göra på kvällen. Hon skulle ha myskväll med hunden så jag bestämde mig för att åka dit. Jag åkte hem och duschade sen åkte jag dit. M kom också, så vi hade en liten girley-kväll :) 

Det va meningen att jag skulle hämta jimmy senare på natten, men så blev inte fallet. Jag, A och M kollade på lite film, sen började vi snacka om ett nerlagt mentalsjukhus här i närheten att dom varit där några stycken, jag vill också dit så jag hoppas vi åker dit snart :D Sen snackade vi om borgvattnet. Det är en spökprästgård som är typ kändast i sverige. Jag har velat åkt dit i asmånga år men aldrig kommit iväg, så jag hoppas vi åker iväg dit snart och spenderar en natt där ;) Iaf vi satt och läste om borgvattnet, kollade på bilder och läste om dess historia och allt skumt som hänt där. Helt plötsligt bankar det på rutan, hunden början skälla som fan och vi skriker rätt ut. Jag trodde mitt hjärta skulle stanna. Kolmörkt ute va det också, och gissa vem som stog där ute och höll på och garva ihjäl sig om inte jimmy och J. Så jävla typiskt att vi precis då satt och läste om borgvattnet, hah -komiskt-

Jag sa till jimmy att jag inte vet om jag pallar att åka med han till mentalsjukhuset eller borgvattnet, för han skulle va så sjuukt dryg och skrämma livet ur mig.

Efter nån timme så åkte vi iväg till gävle för grabbarna skulle på max. Vi kom hem rätt sent, och ännu senare blev det i säng :P Har sovit några timmar, nu sitter jag på jobbet. Det va sååå jobbigt att gå upp ur sängen imorse, men men de gick.

.:Nypan:.









Borgvattnet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0