Ormar



Igår när jag kom hem från jobbet storstädade jag lägenheten, nu är det så rent & fint. Sen gick jag och jimmy till mamma & pappa och blev bjuden på grillade hamburgare, det va gött. Efter det gick vi hem och myste framför tv´n hela kvällen & halva natten. Idag har vi varit och handlat lite, sen skjutsade jimmy mig till jobbet - sitter här just nu. Det första jag ser idag när jag kommer gående mot kiosken är en orm! Okej en pytteliten och den såg platt ut, men endå gah! Tog flaggan och kollade så den verkligen va död, och jo det va den. Sen sopade jag iväg den. Uuuh ormar förföljer mig nu, jag till och med drömmer om dom. Ett tecken kanske? Vad kan der betyda? =/

Fick även veta att jag kommer få min lön troligen på onsdag eller torsdag. Fyfan pengarna ni är sååå efterlängtad. Jag har inte haft en spänn på fler månader, har levt på min man jimmy och det har inte varit det roligaste =( Jag skulle vilja köpa massa grejjer till hemmet för jag har en massa idéer, men men domdär jävla pengar ställer till det. Önska man vore miljonär men frågan är om man skulle va lyckligare då?


.:Nypan:.


I´m happy today <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0