Parkrock



Igår va det parkrock i stadsparken. När man va mindre va det parkock varje år och det va ju årets höjdpunkt. Men för några år sen försvann den och det va med sorg i hjärtat :( Iår va den äntligen tillbaka, hela sandviken(okej alla ungdomar iaf) har längtat efter den så det va mkt folk. Iaf så messade jag med Madde igår och hörde om hon skulle dit, och det skulle hon. Hon va på en förfest och frågade om jag ville komma. Så jag gjorde mig iordning och cyklade dit. Satt där några timmar och hade trevligt med lite folk. Sen cyklade jag och madde ner på parkrocken, dom andra skulle på krogen lite senare. Madde skulle oxå på krogen så jag skjutsade dit henne när dom andra kom dit. Själv cyklade jag ner på rocken igen och umgicks med T och P som jag träffade tidigare under kvällen. Det va nice like hell. Jag och T rockade framför scen till sista bandet, i´t was fun!

Det va mkt folk så förhoppningsvis är kära parkrocken tillbax nästa år :D


.:Nypan:.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0