Regn o rusk



Usch idag är det inge vidare väder ute, kallt som satan och det regnar. Morsan va nyss förbi, men EN HEL PÅSE glass,haha. Frysen på hennes jobb gick sönder förut och alla glassar halvsmälte. Nu skulle dom göra sig av med dom, och hon lämnade av en jävla massa här. Vi skulle få fler sen om inte dom andra ville ha några på hennes jobb. Jag vet då en som kommer bli superglad när han kommer hem, har aldri träffat nån som älskar glass mer än han iaf, hehe. Det blev jobbigt för mig dethär, jag som hade tänkt att försöka gå ner i vikt =/ Det blir ju inte det lättaste nu när frysen är full med glass =/

Nu ska jag ut i tvättstugan och kolla om de finns nån tvättid nån dag, sen ska jag göra mig nått att äta. Ciao!

.:Nypan:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0