Sjukan




Äntligen har jag ringt sjukan, men jag blev inge klokare där. Den personen som va "expert" hade semester två veckor till så den jag pratade med skrev en lapp, och ställde mig på en kö till en doktor tror jag. Jaja vettefan vad hon sa riktigt, men nu har jag iaf ringt och det är på g.... Konstigt endå att man får vänta så förbannat, finns det bara en person där som kan detta eller? Först ska jag sitta och vänta nu på att hon ringer om två veckor, och när det är gjort så får jag väl vänta en evighet på att komma in också... Suck.

Man skulle varit en hund eller katt, då får man aldrig vänta mer än nån dag att få komma till veterinären, och när man väl kommer dit så får man hjälp direkt. Konstigt endå att djursjukvård är så mkt effektivare och bättre än människovård i sverige, det är konstigt tycker jag.

.:Nypan:.












Kommentarer
Postat av: eva

Allt e bara bra och nu jobbar hoppas allt e bra med er med och att det går bra när du väl får komma till sjukan. De e ju otroligt att det ska behöva vara sån lång väntetid!!

Ha ha Jimmy måste älska att va på ditt jobb med allt godis;)Nu jobbar jag varje helg framöver men de skulle va kul om vi kan ta limöbåten en helg i slutet av augusti och sen kan vi käka någe gott hos oss på kvällen om ni vill.

kramiz

2010-08-03 @ 21:19:24
URL: http://keltisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0