Sooolsken



Idag har solen hittat fram, fyfasen va skönt. Jag är så trött på regn och rusk! Sista dagen på jobbet idag, skönt men endå tråkigt. Nu har jag jobbat mig igenom mina 11 dagar i sträck, känns skönt.

Igår kom grannen och frågade om vi ville köra hon och hennes dotter på classic car week i rättvik ikväll, eller vara hundvakt åt hennes hund. Vi har snackat lite och sa att vi hellre kör för då får vilda lugn och ro, hon har varit med om så mkt nu på sistonde så jag vill inte att hon stressas av en hund nu. Pratade med henne imorse igen och det va inte säkert om dom skulle iväg. Så ikväll vet jag inte vad som händer, det visar sig.

.:Nypan:.







Kommentarer
Postat av: Anonym

va är de för hund?

2010-08-05 @ 12:34:53
Postat av: Nypan

Det är en bordercollie

2010-08-05 @ 13:00:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0