Sugen



Har precit förberett maten. Gissa vem som va galen i köket och försökte sno torsk som stog på spisen och tinade? Jo Vilda. Jag ställde upp den ovanpå skåpen, då gick hon omkring och skrek och letade efter den, sen försökte hon ta sig upp dit, haha. Hon ska få lite fisk sen, när den har blivit kokt :)

Ska strax börja laga maten, klockan är 22.00. Jimmy kommer hem om ca 30 min. Då ska vi käka lite, sen slå på en skräckis. Jag har laddat hem "the strangers". Jimmy ville ha nå gott ikväll att äta till filmen, va förvånad jag blev, -not-. "Överaska mig" sa han som vanligt när jag frågade vad han ville ha. Jag har köpt lite naturgodis, och "dido", det är typ som kexchoklad. Fanns även lite hjärtchips kvar. Vi har även en stor påse pistagenötter som han fick idag av en jobbarkompis som varit i irak. Det är inte lätt att försöka gå ner i vikt när man bor med jimmy, värre godisgris har jag aldrig varit med om. Tyvärr så är det jag som lägger på mig vikt för både mig och han, han går ju inte upp ett skit =/

.:Nypan:.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0