Svettigt



Idag har det varit varmt, över 27 grader. Pratade med S igår om att ta en promenad idag så runt kl 14 dök hon upp hos mig. Vi gick på pensionärsstigen nästan ända upp upp högbovägen, där vände vi och gick tillbax igen. Vet inte hur långt det kan vara, 5-6 km kanske? Äh kanske kortare, jag har faktiskt ingen aning.. Tog iaf 1-1½ timme, inte ens det har jag koll på, haha. På vägen låg det två ORMAR! Fyfaan så jag skrek, uääk ormar är verkligen det äckligaste jag vet. Dom va små som satan, men de spelar ingen roll. Tyvärr va det i början av stigen som jag såg dom, så alla resterande km som va kvar stirrade jag ner i backen så det inte skulle finnas nån mer äckelorm. Tack och lov såg jag ingen mer.

När jag kom hem ställde jag mig på orbitreken i 30 minuter, och efter det gjorde jag 100 situps. Svettades som satan. Nu har jag precis tagit en dusch - de va skönt!

.:Nypan:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0