The wake up



Idag vaknade jag kl 14:50. Kollade på telefon och hade fått ett sms från jimmy. Han skrev att han skulle jobba över idag och undrade om jag ville göra en matlåda. "Jag kommer hem runt kl 15 och hämtar den". Med eld i arslet flög jag upp ur sängen och kollade vad som fanns hemma. Det fanns typ nada, de ekar i både kyl, frys och skafferi. Hittade iaf lite köttbullar i frysen, och pulvermos i skafferiet. Snabbt och enkelt så jag gjorde iordning det och hann göra klart det tills han kom hem :P Nu ligger jag bara och slappar, han gjort det hela dagen. Ska snart gå och hämta wilma sen ta en prommis med henne hade jag tänkt. Hoppas ni har haft en fin söndag i solen.

.:Nypan:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0