Tjolahopp



Hej där. Tänkte försöka knåpa ner några rader. Idag va jag upp på stan och mötte världens bästa Lotta, vi går i samma klass och pluggar ihop, det är mkt tack vare henne som jag klarat skolan så jävla bra, har ju fått högsta betyg i allt så ;) Vi gick först på bibblan och bokade lite böcker. Sen gick vi till "vårat" fik på stan där vi brukar sitta hela dagarna och fika & plugga tillsammans. Efter det strosade vi i lite affärer.

Påväg hem messade jimmy och frågade om jag ville hänga med och gyma. Olala härligt tyckte jag så jag hakade på. Vi tränade ben, armar och axlar. Få se om jag får nån träningsvärk imorron, i hope. Ska försöka ta tag i mitt liv igen, alltså med träning. Ska försöka få med M till gymet, vi va ju så jävla duktig förut :) Dom har en tävlig på gymet som börjar snart. Man får stå på nån grej så räknar den ut fett och muskler i %. Sista anmälningsdag är den 1 sept. Den 15 december är den slut. Då gör man samma test igen och räknar ut hur mycket fett man minskat och hur mycket muskler man fått. Den som gått ner mest i fett eller va det va, den vinner ett årskort på gymet och en okänd summa pengar. Jag är så sugen på att vara med, jag VET att jag kan gå ner i vikt och bygga muskler om jag vill, för jag har lyckats förut att få en fit kropp. Aja ska fundera lite, men det är lockande iaf ;P

Nu håller jag på o tvättar, yeey.

.:Nypan:.


BTW är jag sugen på bubbelvin, kanske blir en flarra imorron.
Jag & jimmy ska nog in till gävle på crusingen då.



Yummieee



Vinpartyyy in the bathtub



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0