Torsk, potatis & äggsås



Idag ska jag försöka mig på nått som jag aldrig har gjort förut. Jag ska koka torsk, potatis och göra äggsås. Gah hur ska detta gå?? :P Bra hoppas jag men jag tvivlar. Torsken och potatisen är väl inga problem, men göra sås helt själv, det har jag aldrig gjort. Sås på påse har jag bara gjort, och är det mjölk i så har jag bränt den typ varje gång förutom igår!!! Ja igår lyckades jag så jävla bra med gräddsåsen. Jag rörde tamefan nonstop, och hade typ låg värme hela tiden. Och det gick, den blev skitgod, men de tog lite tid men de vare värt :P Haha, jaja nog om mina såsproblem. Håller tummarna för att jag lyckas ikväll :P

.:Nypan:.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0