Update



Dags för en uppdatering. Har precis pratat med MallanBrallan i 1 timme, 33 minuter och 38 sekunder, och nu tänkte jag ta mig tid för bloggen, sen ska jag diska. Baby har tagit på sig jobb nu på sin lediga vecka, så han jobbar natt =´(

Aja vad har hänt sen sist. I fredags slappade vi bara här hemma. I lördags va jag och jimmy bjuden på mat hemma hos J i årsunda. Vi åkte dit kl 5 och käkade mat, drack och hade trevligt med ett gäng folk. Senare på kvällen åkte vi till strandbaden i årsunda och festade vidare där på uteserveringen. Kl 1 när det stängde kom min snälla mor och far och hämtade oss, körde oss förbi driven på donken sen hem. Vi tänkte gå ut på eight ball men bestämde oss ist för att ta inlinsen i regnvädret och åka till J som bor i vallhov. Så vi pallrade oss ut i regnvädret, fulla och glada och gled på våra inlines till J. Där va vi ett litet tag sen for vi hemåt. Vi åkte i en nerförsbacke och längst ner har dom grävt upp asfalten så det är bara massa grus. Jimmy glömde bort det så han åkte i världens fart över där, han ramlade inte men fan va han vinglade och flaxade på där ett tag. Jag va bakom han och asgarvade för de såg så kul ut. Då tände en bil hellyset, och stannade. Det va bängen, alltså POLISEN. Dom undra vafan vi höll på med, mest för jimmy såg så rolig ut när han staplade över gruset, sen en lördagnatt, ute i spöregn, på inlines... Vi förklarade som det va, sen va de inge mer med det. Så vi fortsatte hemåt, och vi kom hem oskadd! Ingen av oss ramlade, helt otroligt enligt mig!

Söndag, vi slappade heeela dagen lång. Vi va bara ut till kiosken en sväng, och till affären och köpte massa gotta. Sen slappade vi heeela kvällen i soffan framför massa filmer och tryckte i oss sjukt massa onyttigt. Konstigt nog va ingen av oss bakfull, jag har inbillat mig att det va för vi va ute och motionerade på inlines på natten. Fick för mig att vi flåsade ut massa alkohol, och förbrände en massa genom vår ansträngning ;P Kanske funka, i don´t know.

Måndag. Ja då slappade vi också heeela dagen, kvällen och natten. Vet inte om vi va ut nånting, eller jo vi va till affären en sväng och köpte, ja gissa, en jävla massa gotta igen, mowaha..

Det va helgen det, försökte förkorta så mkt som möjligt ;P

.:Nyp:.



Solnedgång över storsjön från standbaden i lördags




För ganska exakt ett år sen va jag, jimmy, L och M
ute i deras båt på storsjön. Vi myste, drack och hade trevligt.
Vi stannade till just här vid strandbaden och sov över i båten. Då va vi med
om både solnedgång och soluppgång
<3







 


Några glada människor från vårat gäng :)






Kommentarer
Postat av: Malin

haha fan va exakt du va på tiden då:)Men de va kul o få snacka med dig:)Har saknat de ja:(

Fin solnedgång:)

2010-08-11 @ 00:28:45
URL: http://malinodessi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0