Valbo



Idag innan jobbet åkte jag och jimmy först till sandvikenhus och pratade om en parkering. Sen åkte vi till valbo för jag fick pengar idag och lära köpa nya svarta leggings för mina är helt urblekt och det är hål i dom. Så på gina tricot köpte jag ett par svarta leggings och ett par jeansleggings. Köpte även 6st silverörhängen på glitter till mina öron för jag har tappat alla nya örhängen jag köpte :( Sen pungade jag även ut lite pengar till en present till J från jimmy. Det är en plojgrejj som jag såg förut och börja asgarva när jag såg och tänkte direkt på J, sen berättade jag det för jimmy och sa att han bara lära köpa den till J, så nu har vi gjort det :P Nu sitter jag här på jobbet, jimmy har nyss åkt :( Få se när han kommer igen <3


.:Nypan:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0