Bebisens hjärtslag



Jag och jimmy har nyss kommit hem från barnmorskan. Jag lämnade urinprov, ska kolla ifall jag har nå slags urinvägsinfektion, bland annat för jag har så tidiga sammandragningar. Vi fick också lyssna på bebisens hjärtslag för första gången, mysigt. Från början låg de på ca 120 slag/minut. Men efter en liten stund så stegrade de iväg snabbt till över 150 slag/minut. Ungen blev nog arg, komma där och störa när den ligger och mår bra ;) Mysig känsla iaf, nu har vi hört våran lilla knodd för första gången <3


Nu ska jag bege mig till farmor & farfar, tänkte spendera eftermiddagen med dom.

.:Nypan:.




Kommentarer
Postat av: caroline mamma till theodore

sv: Jo vi skaffade sånt när Theodore låg å magen också :)

2010-12-30 @ 09:21:22
URL: http://mammastheodore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0