Depp



Känner mig lite halvdeppig ikväll, jobbigt.. Har ångest för jag inte varit till wilma på länge, känns inge kul :( Sen tänker jag på lillknodden i magen, om en vecka ska vi på ultraljud. Tänk om nått inte står rätt till.. Jag klarar inte det en gång till, jag gör inte det... Mycket som snurrar i skallen ikväll...

Jimmy skicka iaf sms för en stund sen, han är mysig och fick mig att le en stund. "Hoppas du och bebisarna får en bra kväll/natt. Saknar er, puss puss". Jag älskar han så mkt.. Vi har gått igenom otroligt mycket på så kort tid, känns som vi varit tillsammans mycket längre än vi varit. Vi har bråkat mycket, vi har slagits, mycket har gått sönder här hemma, vi har förlorat ett barn men har ett till påväg, många miljoner tårar har flödat och vi har kallat varann många dumma saker. Men allt det har fört oss närmare varann, nu har vi det bättre än någonsin. Vi har inte bara haft det bråkigt och struligt med varann, vi har haft otroligt många fina och galna stunder tillsammans som jag bär med mig djupt in i hjärtat. Och vi kommer att få många fler fina minnen tillsammans genom åren.. <3

Snart är vi en liten familj jag, jimmy, vilda och lillbebisen. Jag längtar nått så fruktansvärt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0