Första sparkarna på utsidan



Inatt har jag sovit riktigt kasst, somnade kanske kl 3, och vaknade kl 6 och kunde inte somna om, suck! Iaf när jag låg och försökte sova kände jag små puffar i magen, tänkte att detdär måste ju vara bebisen. Så jag låg på rygg och funderade, då kom några till. La handen på magen och väntade lite till, då kom det flera och jag kände dom med handen! Hur coolt är inte det :P Jag kände rätt många, riktigt häftigt va det. Sen blev det lugnt ett tag, och när jimmy vakna så kom några till. Han la handen på magen men då kom bara några svaga som han inte kände. Det kom några fler sen när jag låg på soffan, inte då heller hann jimmy känna. Hoppas han kan känna snart, skulle va mys :) 

Det va iaf riktigt skoj, få se när jag känner dom igen, snart hoppas jag :D

.:Nypan:.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0