Första sparkarna



I förrgår kände jag på riktigt bebisen i magen. Nu tvivlade jag inte utan va helt säker på att det va den, såå häftig känsla :P Kände den lilla både igår och idag också :D Kan inte förklara känslan. Det är inga direkta sparkar utan mer fladder. Det lixom fladdrar/svirrar till som när man får svag ström i sig, utan att det gör ont alltså. Eller som om man slår lite försiktigt på en ballong fylld med vatten. Hahah konstiga jämförelser men jag kan inte förklara känslan :P De typ fladdrar till på nå konstigt sätt.

Har även kännt hur den vänt sig/flyttat på sig. Vet inte om den håller på med kullerbyttor där inne. Där den ligger blir det en hård knöl. Helt plötsligt fladdrade de till i magen, då kände jag efter med handen och då hade knölen flyttat sig till andra sidan magen. Lillknodden voltade väl till andra sidan :P

Idag har jag inte känt så mkt, några gånger ibland bara. Längtar tills man känner lite mer, och man känner riktiga sparkar :P

.:Nypan:.









En vecka sen när jag va i vecka 17










Kommentarer
Postat av: Cissi

nej vad mysigt :)

2010-12-04 @ 21:11:32
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Kattas Fett

Va gärna med mig på min resa och kamp mot övervikt! Skriv gärna en peppande och inspererande kommentar! :)

2010-12-04 @ 21:24:29
URL: http://kattasfett.blogg.se/
Postat av: Jessica

Myyysigt!! men önska inte för mycket, en kompis till mig fick så mycket sparkar så hon fick en fraktur på ena revbenet, hahahaha!!!! ;) Men det är så mysigt!!! jag ligger och riktigt försöker känna varje kväll, men ingenting :( suck. Tuva var ju senasre än senast, i vecka 23 föst...!!!!

2010-12-05 @ 14:10:08
URL: http://www.jessicab87.blogspot.com
Postat av: alex

vad myysigt gumman!

2010-12-05 @ 14:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0