GOD JUL



God jul på er allesammans, hoppas ni får en trevlig dag och kväll med fint sällskap och god mat.

Jag och jimmy gick upp tidigt, 7:30. Konstigt nog va vi båda pigga, kanske bara för att det är jul? Precis som när man va liten, då va man ju superpigg tidigt på morron haha. Vi gick upp och åt lite frukost. Sen slog vi på sista avsnittet av julkalendern på datorn. Ooo vilket bra slut, gilla! :) Samtidigt som vi kollade på det hade vi ljus tänt och åt lussekatter, knäck och ischoklad, mysigt <3 Jimmy fick två av sina julklappar, kallingarna. Dom andra två får han ikväll. Han blev glad så de va ju bra, hehe. Sen gjorde han sig klar och åkte iväg, han ska till dalarna en sväng idag sen kommer han hem mot kvällen igen.

Jag fick en julklapp av han innan han åkte, fick inte öppna den förrän han åkt, hah. Gissa om jag blev överaskad när jag öppnade paketet, en kamera!!! En samsung med två bildskärmar, alltså en extra bildskärm på framsidan. Har velat haft en kamera länge nu, min har jag ju supit sönder, och jimmys är också trasig. När jag blev gravid så tyckte jag det verka bra att ha en kamera med bildskärm på framsidan när man ska knäppa kort på bebsisen och sig själv :D Åå nu är den min, den är såååå fin. Verkligen en perfekt julklapp. Trodde jag skulle få en extern hårddisk, är i behov av en sån också, och paketet va i den storleken. Men när jag öppnade det så blev jag såååå glad. Nu står kameran på laddning, hoppas den hinner ladda klart innan jag ska iväg till farmor & farfar. Senare mot kvällen ska jag till mina kusiner och fira jul och äta julbord, ååh julmat finns det nå bättre??

Tack älskling, du är bäst. Älskar dig så!

Just ja, vilda har också fått julklappar imorse. En råtta(hon har ett paket kvar tills ikväll), och kattgodis. Råttan tyckte hon va rolig och lekte med, godiset älskade hon och smaskade i sig det :) Mamma kom också hit imorse en sväng, hon hade också en julklapp till vilda. En supermjuk bädd, jättefin :D


.:Nypan:.


Samsung PL150

Typ såhär ser den ut, fast finare i verkligheten :)
<3










Kommentarer
Postat av: eva

Vilken fin kamera och vilkem mysig julaftons morgon ni fick:)

Nu e de bara 22 minus här;)!!Önskar er en mysig julhelg och tusen tack för den fina julklappen:)

kramiz

2010-12-25 @ 11:06:15
URL: http://keltisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0