Grupparbete



Ställde klockan på 7:31 imorse och jag va sååå trött, kändes som ögonlocken vägde 100 kg. Låg kvar till kl 8 och gick upp då. Precis då messade L och berättade att R´s tåg från sthlm va försenat så hon skulle komma en timme senare, alltså 9:30. Aja jag hade lite morronmys framför tv´n innan jag åkte iväg. Vi mötte upp R på waynes coffé i gävle och satt och arbetade med vårat grupparbete enda till kl 17:30 idag! Vi gjorde klart typ hela arbetet, såååå skönt att ha det ur världen!

När jag kom hem åkte jag och jimmy o hämtade M´s soffa. Hon har köpt en ny och vi fick hennes gamla. Den ska vi lägga ut på blocket och se om vi får en liten slant för. Dom pengarna åker direkt in på bebiskontot så vi har råd att köpa barnvagn mm sen.

Nu ska jag ta och diska lite innan jag lägger mig, suck va tråkigt, tur de inte e så mkt ;)

.:Nypan:.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0