Helg igen då



Ja då va de helg igen. Jag har inte ett enda skolarbete att tänka på och det är såååå skönt. Hade seminarie i lagar och paragrafer och skit i fredags, så tråkigt jag är glad att jag slipper tänka på det igen! Idag har jag inte gjort mkt. Lagat lite mat bara.. Jimmy jobbar, det är tråkigt men rätt nice endå med hans nya skiftschema som gör att han är ledig i två veckor i streck(förutom helgjobb) ist för en vecka :D Jag tänkte gå till farmor & farfar lite senare, mysa lite med wilma. Kanske ta en prommis också..

Imorron blir det pepparkaksbak med kusinerna, det är tradition sen vi va typ bebisar, rätt nice :)

.:Nypan:.









Pepparkaksbak -08







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0